Och på den trettonde dagen

Skall trycket i skallen försvinna..
Ja nog var det segt men efter två fulla dagar med tabletter och tre dagar med kortison spray så släppte trycket i min panna ! HERRE GUD vad skönt !!
Jag sa åt Micke igår att nu är det nog inte länge kvar tills trycket i pannan försvinner, fast ja då skulle jag ju förbereda mig på att få allt var i munnen :/ Mindre kul.
Men trycker är äntligen borta.. Helt frisk kan jag ännu inte säga att jag är eftersom att min näsa ännu är lite rinnig och jag känner mig ännu lite hängig. Men tror fan det jag har ju nästan gått i två veckor med bihåleinflamation samtidigt som jag har större delen varit själv med Bella ( då Micke har jobbat ) hel ammat alltså 16-23gånger per dag och ändå lyckats överleva detta. Ja tufft har det varit men jag är så förbannat tjurig så ja det gick :)
Mitt ansikte har varit riktigt svullet här på senaste tiden och nu börjar svullnaden släppa ( äntligen ser man inte ute som en gravid prinskorv ) haha
 
Nej men nu vill jag aldrig mer i mitt liv ha denna förjävliga sjukdom det är då det värsta jag har varit med om..
Men nu är jag snart frisk, peppar peppar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0