Axlar & Ben

Idag tog jag mig iväg på gymmet magsjuke nojjan är borta ;) haha !
 
Jag körde ca en timme och fick ihop axlar mage och herre gud så slut och svettig jag blev jag brukar inte svettast särskillt mycket när jag tränar endast då jag kör spinning eller springer inte ens fast jag tar i så jag håller på att spricka så svettas jag ja det har väl att göra med min ämnesomsättning att jag inte blir speciellt svettig av mig men idag då jäklar.
 
Axlar ca 15minuter då körde jag
Axelpress med hantlar 7kg
Axelpress ovanför huvudet med hantlar 7kg
Axeldrag i cabel cross 2 olika övningar 4an
Axelpress i maskin 18kg ? vete tusan vad tredje vikten heter
Axelpress ovanför huvud med hantlar 5kg ( då 6kg var borta )
 
Mina vanliga hantlar var spårlöst borta så fick ta 2kg lättare vikter på sista övningen hatar när vikterna är borta och man inte ids stoppa tillbaka dom !!
 
Sen blev det ben jag sträckte mig under uppvärmningen men tänkte att jag provar ändå och det gick bra,
 
Benböj och Utfall i Smitten 35kg och 20kg
Benpress i maskin liggande( ökade fem vågade inte tio eftersom att sträckningen var halft olidlig nästa gång blir det tio till ) 80kg
Insida lår i maskin 7an ( vete fan vikten på den vågar inte köra tugn då ljumskarna pajjar direkt )
Utsida lår i maskin 12an vet ej kg på den
Baksida liggande i maskin 36kg
Sittande framsida 36kg
Sittande baksida 36kg
Och sen som avslut djupa benböj med 25kg  vanliga benböj där jag pulserar så långt ned jag kommer !
 
Efter det tackade jag för mig och gick :)
Nästa gång ska jag öka mer på varje benövning körde samma på varje maskin 36kg men tror minsann att jag kan ta ned det ett snäpp möjligtvis sittande baksida får ligga kvar på 36kg för den är riktigt tuff mot slutet :)
 
Nåväl kör alltid 3x10 när jag kör ! :)
Bra att skriva ned vikten eftersom att jag inte skriver någon personlig träningsdagbok så får bloggen vara min dubbel kollning !
 
Nu film och mys med hjärtat då lill hjärtat sover <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0