Kroppens resultat efter fyra månader

Jisses det var länge sen jag skulle lägga in det här men dock har jag varit sjuk i 9dagar plus en liten sväng om i sverige så nu kommer det !
 
Himla fantastiskt nöjd över resultatet av träningen må jag säga dom två senaste månaderna har jag
sprungit på gymmet 17 gånger ( tills den sista maj alltså 4 månader sedan jag började träna igen )
 
Det blev :
 
Bröst biceps : 5pass
Rygg triceps : 6 pass
Ben : 4 pass
Mage Axlar : 6 & 7
Springtur 30min : 2st
 
Jag har tagit mig iväg tre gånger i veckan dock har det blivit en och en halv vecka utan träning när jag har varit sjuk ( plus dessa två men det är ju i månad fem så det kommer sen )
Men jag är ändå nöjd nu hade jag tänkt försöka ta mig tre - fyra gånger plus lite kondition utomhus på det så vi får väl se denna månad har träningen verkligen legat på minus men som sagt att vara utan pga sjukdom och semester suger men i kväll blir det nya  tag ! :)
 
Så då kommer lite naken bilder då ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Börja äta kvinna ;)

Såklart du räknas, pucko! ;)

Svar: Ät !! Lägg ner nu ! Men vad fint ;)
Anne-Lie Wall

2013-06-24 @ 16:08:09
URL: http://Emmelieeemorin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0