Ett ben pass

Idag blev det ett ben pass på gymmet Micke och Bella åkte och hälsade på mats medans jag tränade :)
Lagomt slut är jag nu så ska strax sova, passet gick bra men mina problem ljumskar älskar inte mig precis och efter förlossningen har dom blivit mycket värre så egentligen som det alltid har varit sen jag började gymma och grupp träna när jag var fjorton år så ska jag inte köra ben men jag struntar i det ;) jag blir väl smart någon gång. Hehe
sen fick jag hoppa över två övningar när maskinen var konstant upptagen så fick köra samma maskiner framsida och baksida två gånger och även fria benböj ( kunde inte köra benböj och utfall med den fasta stången som annars är min favorit ) Nå väl ska sova nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0