Gym

Jag har pajjat min ljunske i vanlig ordning.. Jag trodde att dom skulle palla det nya benpasset men nej igår började dom ömma och benen viker sig då ljumskarna är " ut mattade eller vad man ska säga " så jag får gå tillbaka till lite säkrare ben övningar för mig, det har faktiskt inte varit några större problem med ljumskarna det senaste året endast när jag springer så mår dom inte speciellt bra men annars av gym träning så har det fungerat :) Så det har varit skönt ! Eller okej ena ljumsken snärtar det alltid till i när jag gör insida lår samt föser en tung kartong eller liknande i sidled så vill jag bara dö och detta fick jag efter förlossningen med Bella, annars har jag haft ut mattade / trasiga ( för korta ) lkumskar hela livet så vissa ben övningar och kondition spinning är döden för dom : /
 
Ajja bara att bita ihop och göra ett nytt upplägg..
 
Idag blev det i alla fall bröst och Triceps och en halv magövning utan vikt då jag har problemet med ljumskarna samt vaderna :) Härligt härligt jag börjar bli mycket starka i bröstet så nästa gång ska det bytas vikter KUUUL !
 
En gammal bild måste fota nya.. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0